چاپ دیجیتال کتاب و چاپ کتاب مشهد|من چاپ

چاپ دیجیتال کتاب در تیراژ محدود و قیمت عالی 09156936889 چاپ دیجیتال کتاب | چاپ کتاب | من چاپ

چاپ دیجیتال کتاب و چاپ کتاب مشهد|من چاپ

چاپ دیجیتال کتاب در تیراژ محدود و قیمت عالی 09156936889 چاپ دیجیتال کتاب | چاپ کتاب | من چاپ

طراحی بروشور و کاتالوگ

بروشور و کاتالوگ چیست ؟ در این بخش از مطالب ، به معرفی کاتالوگ ها و بروشور های تبلیغاتی و همچنین پاسخ به سوال بروشور و کاتالوگ چیست ؟ خواهیم پرداخت .

تیم من چاپ ، ارائه کننده انواع خدمات چاپ کتاب ، صحافی ، موشن گرافیک ، چاپ فولدر های تبلیغاتی ، چاپ کتب درسی ایران ، چاپ کتاب ارزان و …. ، آماده انجام تمام سفارش های شما به صورت حضوری و آنلاین می باشد .

کاتالوگ چیست ؟

کاتالوگ مجموعه ای از مطالب گردآوری شده ، درباره محصولات ، خدمات و فعالیت های یک شرکت و یا یک موسسه ، به همراه توضیحات و اطلاعات کامل برای فروشنده و یا واسطه کالا یا خدمات می باشد .

کاتالوگ ها را بیشتر برای رابطین بین تولیدکنندگان و مصرف کنندگان تولید می کنند . واسطه ها خریداران عمده هستند که ، نقش فروشنده ، یا واسطه بین خدمات دهنده و خدمات گیرنده را ایفا می کنند .

به عنوان مثال ، درصورتی که شما تولیدکننده محصولات آرایشی و بهداشتی باشید ، با سفارش کاتالوگ برای معرفی و تبلیغات محصول خود ، می توانید کاتالوگ خود را به داروخانه ها و مغازه دار ها ارائه داده و اطلاعات مورد نیاز درباره محصولات  را به صورت جزئی و کلی تحت عنوان کاتالوگ ارائه دهید . مثلا کاتالوگ شما می تواند حاوی اطلاعاتی درباره صابون ، شامپو ، انواع کرم ها و … باشد . همچنین می توانید برای هر کدام از محصولات خود یک نوع کاتالوگ تهیه نمایید . مثلا یک کاتالوگ برای معرفی شامپو ، انواع آن و ویژگی های آن تولید نمایید . یک کاتالوگ برای معرفی صابون ، انواع آن ، قیمت ، ویژگی های صابون و … تولید نمایید .

اطلاعاتی که در کاتالوگ ها قرار داده می شوند ، شامل معرفی محصول ، سایز محصول ، قیمت محصول ، تعداد هر محصول در کارتن ، اندازه کارتن و ….. می باشند .

اغلب طراحی و چاپ کاتالوگ ها با قیمت بیشتر انجام می شود . به همین جهت کاتالوگ ها در تعداد محدود برای خریداران و عرضه کنندگان عمده تولید می شوند . برای تولید کاتالوگ ها از کاغذ هایی با گرم بالای ۲۰۰ و کاغذ های کلفت تر استفاده می شود . سایز کاتالوگ ، اندازه کاتالوگ و تعداد برگه های کاتالوگ ، باتوجه به سلیقه و سفارش مشتری متفاوت می باشد .

وبسایت من چاپ با مجرب ترین پرسنل و تجهیزات در زمینه چاپ کتاب ، چاپ بروشور ، چاپ کاتالوگ ، تولید موشن گرافیک و … ، آماده ارائه خدمات به افراد مختلف در سرتاسر ایران می باشد .

ادامه مطلب در سایت من چاپ

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.