چاپ دیجیتال کتاب و چاپ کتاب مشهد|من چاپ

چاپ دیجیتال کتاب در تیراژ محدود و قیمت عالی 09156936889 چاپ دیجیتال کتاب | چاپ کتاب | من چاپ

چاپ دیجیتال کتاب و چاپ کتاب مشهد|من چاپ

چاپ دیجیتال کتاب در تیراژ محدود و قیمت عالی 09156936889 چاپ دیجیتال کتاب | چاپ کتاب | من چاپ

نظارت بر چاپ کتاب

نظارت بر چاپ کتاب


شاید برایتان سوال باشد که اصلا چرا باید بر چاپ کتاب ها نظارت شود ؟

باید بگویم مراحل چاپ یک کتاب دارای پیچیدگی های بسیار زیادی می باشد . اگر تمام مراحل چاپ کتاب در یک موسسه انجام نشود ، احتمال وجود اشتباه در هر مرحله از چاپ کتاب وجود دارد و پیچیدگی های چاپ کتاب بیشتر می شوند . ممکن است یک اشتباه ساده در طی مراحل چاپ کتاب درسی و یا چاپ کتاب هایی با تیراژ بالا ، خسارات جبران ناپذیری را به وجود آورد و فردی که با تصور چاپ کتاب ارزان ، اقدام به چاپ یک کتاب کرده بود ، متحمل خسارت بسیار سنگینی شود . به عنوان مثال ممکن است صفحه 10 کتاب قبل از صفحه 8 کتاب چاپ شود ، بدین صورت خواننده کتاب دچار مشکل می شود . برای جلوگیری از به وجد آمدن این قیبل مشکلات ، مناسب ترین راه استخدام یک ناظر مجرب می باشد . ناظر چاپ کتاب ، خود به  تمام مراحل چاپ کتاب مسلط بوده و با نظارت بر کار ویراستار ها و گرافیست ها ،  دستورالعمل های صحیح را به آن ها می دهد. تیم من چاپ با استخدام ناظران چاپ مجرب ، امکان چاپ کتاب با ارزان ترین قیمت و چاپ کتاب ارزان در مشهد را برای ناشران عزیز فراهم نموده است .

متاسفانه برخی از ناشران باتصور این که بدون نظارت بر چاپ کتاب ، هزینه چاپ کتاب ارزان خواهد شد ، اقدام به نشر کتاب می کنند ، اما بدون نظارت بر چاپ کتاب ، احتمال بروز خطا در فرایند چاپ بسیار زیاد بوده و ناشر با خسارات جبران ناپذیری رو به رو می شود که ، دیگر امکان جبران آن وجود ندارد . فرض کنید یک ناشر اقدام به چاپ کتاب درسی و یا چاپ کتاب غیر درسی با تیراژ بالا می کند ، اما ناظری بر فرایند چاپ کتاب وجود ندارد ، در پایان کار متوجه وجود یک خطا در چاپ کتاب ( مانند جا به جایی صفحات ، مشکل در چاپ جداول و نمودار ها و …. ) می شود . در این هنگام تعداد خیلی بالایی کتاب روی دست ناشر می ماند . قطعا کتابی که دارای مشکلات چاپی باشد ، یا اصلا به فروش نمی رود ، یا درصورت فروش ، تعداد فروش کاهش یافته و ناشر با بازخورد منفی خوانندگان کتاب مواجه خواهد شد . بدین طریق خسارتی غیر قابل جبران برای ناشر به ارمغان خواهد آمد .

 

ناظر چاپ کیست و چه وظیفه ای دارد ؟

 

ناظر چاپ فردی مجرب می باشد که ، از هنگام طراحی گرافیک کتاب ، در تمام مراحل ویراستاری و چاپ کتاب ، تا زمان رسیدن محصول به دست مشتریان ، بر انجام کار ها نظارت می کند . ناظر چاپ اول از همه باید با کاغذ و مقوا آشنایی داشته باشد . چراکه اندازه ، جنس ، رنگ و تمام خاصیت های کاغذ و مقوا ، دارای تأثیر مستقیم بر روند چاپ می باشد . به علاوه ناظر باید بر فرم بندی ، تهیه زینک ، رنگ های مورد استفاده ، خط های تا در بروشور ها و کاتالوگ ها ، شماره صفحات ، رنگ ها در نرم افزار های گرافیکی ، انواع پوشش ها ، صحافی ، بسته بندی و تحویل کالا به مشتری نظارت نماید . ناظر چاپ باید با زاویه های ترام ، اورپرینت و …. آشنایی داشته و آن ها را بشناسد . شناخت انواع کاغذ و انواع بروشور نیز از جمله توانایی هایی می باشد که ، ناظر چاپ باید داشته باشد .

مطلب در سایت 

تیم من چاپ دارای برترین ناظران چاپ و بهترین تجهیزات چاپ کتاب ، آماده ارائه خدمات متنوع در زمینه چاپ کتاب ، چاپ کتاب درسی ، انجام سفارشات مانند مراحل چاپ کتاب در آمریکا ، چاپ کتب درسی ایران و …. و چاپ کتاب با ارزان ترین قیمت می باشد .

مراحل چاپ کتاب و کتاب درسی در ایران | من چاپ چاپ ارزان

چاپ کتاب در مشهد

مراحل چاپ کتاب و کتاب درسی در ایران | من چاپ چاپ ارزان

مراحل چاپ کتاب و کتاب درسی در ایران | من چاپ چاپ ارزان

مراحل چاپ کتاب در ایران

اگر دستی در نویسندگی ادبی، تخصصی و یا شعر دارید ممکن است تا به­ حال به فکر چاپ یک کتاب افتاده باشید. بسیاری از افراد به ­دلیل ناآگاهی از پروسه­‌ی چاپ از این کار منصرف شده­‌اند. حال ­آن­که با سپردن این مراحل به یک تیم حرفه ای و معتبر می­توان با اطمینان خاطر کتاب خود را به چاپ رساند. در این مطلب با هم مراحل چاپ کتاب را یک به یک مرور خواهیم کرد. با من­ چاپ همراه باشید.

صفر تا صد چاپ کتاب

تولید محتوای کتاب

ویراستاری کتاب

دریافت شابک (ISBN)

دریافت فیپا

دریافت مجوز وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

چاپ و صحافی کتاب

ارسال ده نسخه از کتاب به وزارت ارشاد و اعلام وصول

ادامه در لینک زیر

مراحل چاپ کتاب در ایران



چاپ دیجیتال و چاپ محدود کتاب مشهد استان خراسان تمامی کشور (با مبلغ ارزان)

چاپ کتاب در مشهد

چاپ و مجوز کتاب با تیراژ محدود مشهد+نمونه چاپ دیجیتال کتاب

من چاپ فعال درزمینه های چاپ کتاب، چاپ جزوه ، پرینت رنگی،طرحی گرافیکی،مالتی مدیاو چاپ دیجیتال به صورت24ساعته در7 روزهفته باکمترین قیمت آماده انجام سفارشات

 

تماس با ما : 09910468864

من چاپ فعال درزمینه های چاپ کتاب، چاپ جزوه ، پرینت رنگی،طرحی گرافیکی،مالتی مدیاو چاپ دیجیتال به صورت24ساعته در7 روزهفته باکمترین قیمت آماده انجام سفارشات

 

چاپ دیجیتال کتاب در مشهد با قیمت ارزان چاپ دیجیتال کتاب مشهد چاپ کتاب من چاپ

چاپ دیجیتال در واقع چاپ حرفه ای و سرعت بالایی است که به وسیله چاپگرهای لارج فرمت، لیزری و جوهرافشان انجام می شود.

چاپ جزوه و کتب آموزشی
پرینت سیاه سفید (تک رنگ)
پرینت رنگی (کاغذ تحریر، گلاسه، گراف و…)
چاپ تراکت، بروشور، کاتالوگ، کارت دعوت و …

تماس با ما : 09910468864

چاپ دیجیتال کتاب در مشهد با قیمت ارزان چاپ دیجیتال کتاب مشهد چاپ کتاب من چاپ

چاپ دیجیتال چیست و چه کاربردهایی دارد؟ | چاپ دیجیتال کتاب در مشهد با قیمت ارزان چاپ دیجیتال کتاب مشهد

در چاپ دیجیتال کتاب، از زینک و سیلندرهای چاپ مورد استفاده در دستگاه چاپ افست خبری نیست و تصاویر دیجیتالی مستقیما از کامپیوتر بر روی کاغذ چاپ می‌شوند. این کار از طریق چاپگر‌های لارج فرمت و یا پرینترهای جوهر افشان و لیزری حرفه‌ای صورت می‌گیرد. علاوه بر امکان چاپ کتاب در تیراژ پایین، از مزیت های چاپ دیجیتال می‌توان به سرعت بالا و عدم نیاز به اپراتور اشاره کرد. اگرچه چاپ یک صفحه به صورت دیجیتال، در مقایسه با چاپ افست هزینه بیشتری دارد، امابا صرفه جویی در هزینه پلیت‌های چاپ، بخشی از هزینه چاپ در تیراژ‌های پایین جبران می‌شود و باعث مقرون به صرفه شدن چاپ کتاب در تیراژهای محدود می‌گردد. ما در چاپخانه دیجیتال من چاپ با ارائه قیمت‌های مناسب، کتاب شما را با بهترین کیفیت چاپ و ارسال می‌کنیم. البته شرایط و هزینه های اولیه در بازار چاپ دیجیتال، به مرور در حال تغییر است. به تدریج و با پیشرفت تکنولوژی های چاپ دیجیتال و افزایش توان دستگاه‌های چاپ دیجیتال و همچنین کاهش هزینه‌های تمام شده، محدودیت تیراژ از منظر اقتصادی کمرنگ تر خواهد شد و برای تیراژهای بالا نیز مقرون به صرفه خواهد شد. در ادامه به ویژگی‌های مهم چاپ دیجیتال اشاره می‌کنیم.

 

چاپ دیجیتال چیست و چه کاربردهایی دارد؟ | چاپ دیجیتال کتاب در مشهد با قیمت ارزان چاپ دیجیتال کتاب مشهد چاپ کتاب من چاپ

ادامه در سایت اصلی