چاپ دیجیتال کتاب و چاپ کتاب مشهد|من چاپ

چاپ دیجیتال کتاب در تیراژ محدود و قیمت عالی 09156936889 چاپ دیجیتال کتاب | چاپ کتاب | من چاپ

چاپ دیجیتال کتاب و چاپ کتاب مشهد|من چاپ

چاپ دیجیتال کتاب در تیراژ محدود و قیمت عالی 09156936889 چاپ دیجیتال کتاب | چاپ کتاب | من چاپ

معرفی پرینت رنگی | چاپ سریع و ارزان کتاب و جزوه در تیتراژ دلخواه

معرفی پرینت رنگی

پرینت گرفتن یکی از کار های روزمره می باشد ، که علاوه بر چاپخانه ها ، در انتشاراتی ها ، کافی نت ها و …. انجام می شود . در گذشته عملیات پرینت گرفتن اغلب جهت چاپ کتاب های درسی یا چاپ کتاب هایی با موضوعات مختلف انجام می شد. اما الان اکثر افراد به جای نوشتن از روی جزوه ها ، نکته برداری از روی فایل ها و … ، از مطالب مورد نیاز خود پرینت می گیرند .

اغلب برای چاپ کتاب از پرینت سیاه و سفید استفاده می شود ، اما اگر متن کتاب دارای تصویر ، نمودار ، جدول رنگی و … باشد ، برای چاپ آن کتاب از پرینتر های رنگی استفاده می شود . در واقع پرینت رنگی برای چاپ کتب درسی از جمله کتب درسی ایران ، چاپ کتاب های غیر درسی ، چاپ جزوه ، چاپ تصاویر و هر مطلبی که رنگی باشد ، استفاده می شود .

ادامه مطلب در سایت چاپخانه من چاپ 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.