چاپ دیجیتال کتاب و چاپ کتاب مشهد|من چاپ

چاپ دیجیتال کتاب در تیراژ محدود و قیمت عالی 09156936889 چاپ دیجیتال کتاب | چاپ کتاب | من چاپ

چاپ دیجیتال کتاب و چاپ کتاب مشهد|من چاپ

چاپ دیجیتال کتاب در تیراژ محدود و قیمت عالی 09156936889 چاپ دیجیتال کتاب | چاپ کتاب | من چاپ

فیپا چیست؟ - من چاپ | چاپ سریع و ارزان کتاب و جزوه | چاپ کتاب در تیراژ دلخواه

فیپا چیست؟


برای چاپ کتاب درسی و یا هر نوع کتاب دیگری باید مراحلی طی گردد . یکی از این مراحل که قبل از چاپ کتاب انجام می شود ، دریافت فیپا می باشد . درج فیپا در تمام کتاب ها از قبیل کتب درسی ایران و سایر کتاب ها الزامی می باشد . در این بخش ، ما به معرفی فیپا و روش های دریافت فیپا قبل از چاپ کتاب می پردازیم .

فیپا چیست ؟

فیپا نوعی فهرست نویسی می باشد ، که قبل از چاپ کتاب انجام می شود . به صورتی که قبل از انتشار و چاپ کتاب ، فهرست نویسی توصیفی و تحلیلی برای کتاب انجام می شود . سپس این فهرست در صفحه حقوقی کتاب مورد نظر درج خواهد شد . تمام ناشران باید برای چاپ کتاب های خود ، قبل از چاپ کتاب ، اقدام به دریافت فیپا نمایند . حال اگر بخواهید برای کتابی که ، قبلا توسط یک ناشر دیگر فیپا گرفته شده است ، اما کتاب منشر نشده است فیپا دریافت نمایید ، باید از ناشر قبلی یک نامه مبنی بر واگذاری امتیاز نشر دریافت نمایید . سپس نامه را در سایت بارگذاری کرده و ارائه دهید . بدین طریق مجددا برای کتاب مورد نظر فیپا صادر خواهد شد . با فیپا یا فهرست نویسی قبل از چاپ کتاب علاوه بر افزایش دقت فهرست نویسی ، در زمان و بودجه مورد نیاز کتابخانه ها برای فهرست نویسی ، صرفه جویی خواهد شد .

مزایای فیپا چیست ؟ 

مراحل ارسال درخواست فیپا ( به صورت الکترونیکی ) به شرح زیر می باشد :

مدت زمان لازم جهت دریافت فیپا :

ادامه مقاله

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.